sandrahbaby

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

första inlägget och börjar om på nytt ! :)

Av Sandra Nilsson - 14 november 2011 18:14

hej alla fina läsare kommer ni ihåg att ja skrev igår att jah skulle ta bort alla inlägg och börja om på nytt för att ja inte hade bloggat typ nått men denna gången kommer ja nog blogga flera inlägg per dag ;) !

 Men nu börjar vi om på nytt då !!! så vi börjar här nere i detta inlägg

PS: Jag kommer ändra header och så med !!

Ses här nere ! ;) ♥










Heej !!!  Nu ee det första inlägget här!!

Jag heter sandra som vissa av er redan vet efter som ja har haft denna bloggen förut ja raderade ju igår !!!

Jag hoppas att denna gåcg kommer det går bra och att de inte kommer bli dåligt med inlägg ska blogga mycket. Men iaf Jag heter sandra nilsson och ja har 3 djur !! Jag älskar djur ♥   Själv har ja 3 stycken :)

Jag har en hund och 2 kaniner ja har haft en annan kanin men den va inte direkt min för att den hittade ja och några kompisar på vägen för våra grannar hade sett att det kom en bil kvällen innan och kastade ut en kartong och där ur kom det en kanin ! Djurplågare !!!!!!!

Jag tog den nästa dag och visste att inte ägarna skulle leta efter den eftersom det va dem som hade kastat ut kaniner ur bilen !

Jag döpte honom till sotis det va en kille !

Men han hade sår på hela kroppen han hade blivit riven och blivit biten av en katt !!! samma dag som ja hade tabgit kaninen inna det så såg minpappa att en katt hållde på med kaninen så pappa försökte ta bort katten men det gick inte så ja och filippa en kompis till mig Vi 2 bestämde o för att gå ut och leta efter den !

Efter ett tag hade vi hittat den men fick hålla på att försöka få tag på den i ungefär en och en halv timme!  

men en dag så märkte vi att den började klia på sig hela tiden ! så vi trodde att den hade skaab det ee en sjukdom så man bara kliar sig hela tiden !

Så vi avliva honom !!!

Sen åkte vi på semester och sen när hela semestern va slut så åkte vi och köpte på nya kaniner och de ee dem ja har nu !

Det ee 2 tjejer den ena heter Polly ja tänkte på godis när ja döpte henne haha ♥    den andra tjejen heter Molly !!!  älskar dem♥ kommer bilder på min hund mina kaniner och på den gamla kaninen sotis ♥ föresten min hund ee en kille och han heter milo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥  

Nu får ja väl ta att skriva lite om mig själv också och inte bara om mina djur ! ♥

Somsagt jag heter Sandra Nilsson !  Jag har hetat Nilsson olsson men nu heter hela familjen nilsson för pappa hette olsson och pappa hette Olsson och mamma hette Nilsson men mamma och pappa gifte sig förra nyårsafton så nu heter alla Nilsson .

Jag ee 11 år !

Mina intressen ee att spela innebandy! ja ee på träning onsdagar och fredagar !

somsagt Mina intressen ee att spela bandy blogga va med kompisar läsa LEGENDEN OM DARREN SHAN   älskar den boken !!  och att va inne  på datan på facebook bloggplatsen bdb youtube och spotify !

Jag kommer inte ihåg nått mer som ja kan skriva mer om mig skia väl ta att lägga in andra inlägg på mina djur eller så ska ja ladda upp en ny header ses ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Nilsson - 15 november 2011 17:54

Hej alla förlåt men ja kommer inte blogga mer idag för att detta är min bästa dag i hela mitt liv! För att ja har fått en iPod en Apple den de as bra och ja älskar den ja sitter och bloggar på den just nu ! Aja får väl ladda upp videosarna och aoutf...

Av Sandra Nilsson - 15 november 2011 16:30

Heej alla nu har mirja gått hem ;( fast nu kan ja ju blogga ;)))))' Nu ska ja ladda ner videos på min hund och nog nån på mig ock så ;))) ellee först blir de nog att lägga in dagens outfit ;) men ses väl ! ;) ...

Av Sandra Nilsson - 15 november 2011 14:06


Hej alla  nu ee jag hemma från skolan och ja har kompis med mig så kanske inte bloggar så mycket förrän hon har åkt senare kommer de gårdagens outfit och dagens! sen kommer de en video på mion hund och på mig men ses !!!   ...

Av Sandra Nilsson - 14 november 2011 21:40

Av Sandra Nilsson - 14 november 2011 21:33

Dem här kläderna måste jag ha !!!!!!   Måsta fråga mamma när hon kommer hem om ja inte får ska ja ha dem i julklapp         ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards